sobota, 27 lutego 2016

Meet me


Witam, zebralam sie na odwage i zalozylam bloga :) Nigdy wczesniej nie prowadzilam bloga wiec to dla mnie nowosc. Chcialabym przez dodawanie moich postow i dzieleniem sie z wami moimi myslami na tematy mody, stylizacji, produktow do skory, kosmetykow pomoc wam jezeli macie jakies pytania :) Oczywiscie chcialabym tez poznac wasze opinie. Jakich kosmetykow uzywacie na codzien? Jakie ubrania najbardziej lubicie nosic? W jakich ubraniach czujecie sie najlepiej? Kolory... Jakie sa wasze ulubione kolory w waszej szafie? Kolory pomadek, cieni do oczu? Chcialabym was zachecic do wspolnych rozmow na takie tematy tutaj na blogu :) I z czasem dowiedziec sie o czym byscie chcialy/chcieli posty i co was interesuje :)

Planuje zrobic post o mojej kosmetyczce. Jakie kosmetyki uzywam co lubie czego nie lubie itp.


A teraz krotki wstep o mnie. Mam na imie Wiktoria Jablonska. Pochodze z Polski z Gdanska :) Mam 18 lat. Obecnie od 8 lat mieszkam w Wielkiej Brytani w malym miasteczku Witney. Jestem na drugim roku w Collegu na 'Beauty Therapy' i planuje w nastepnym roku szkolnym isc do calkiem innego Collegu na media, wlosy i makijaz w jednym. Mysle ze to jest to co chcialabym osiagnac w zyciu i motywowac sie do kolejnych dzialan. Moje motto to zyje sie tylko raz wiec warto sprobowac wszystkiego nawet jesli nie wyjdzie. I nigdy nie tracmy nadziei ze cos by moglo nie wyjsc... Zawsze byc pozytywnym w wyborach i pewnym. Na codzien jestem wstydliwa osoba ale mam duze marzenia i uwielbiam pomagac ludzia.

P.S. Nie mam polskich znakow na klawiaturze. Przepraszam.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz