poniedziałek, 29 lutego 2016

Make-up

Bourjois korektor nr. 51 light radiance. Jest bardzo dobry dobrze naswietla skore. Nakladam korektor pod oczy (beauty blenderem), na powieki zeby rozswietlic oczy i zeby wydawaly sie wieksze. Na niedoskonalosci na skorze jak zaczerwienienia itp. bardzo dobrze maskuje. Ogolnie do konturowania jest bardzo dobry. Jestem na tak! Polecam :) 

Bourjois Healthy Balance puder ktory nakladam juz po podkladzie i korektorze. Nr. 52 Vanille. Jest bardzo dobry, godny polecenia utrzymuje sie na twarzy dosyc dlugo. Rozprowadza sie tez bardzo dobrze przy pomocy najwiekszego pedzelka z naked3. Jestem na tak! Polecam :) 

Models-Own academy nude palette. Cienie do oczu nie maluje sie nimi na codzien tylko gdzie gdzies wychodze. Polecam bardzo poniewaz nie lubie za bardzo malowac oczu a ta mala paletka wychodzi mi to rewelacyjnie i pasuje do wszystkiego :) Jestem na tak! Polecam :) 

Zalotka z Primarka :) Uzywam codziennie przed nakladaniem mascary. Naprawde polecam bo zalotka podnosi rzesy do gory i sa o wiele dluzsze :) 

Barry M brow kit shape&define. Moja pierwsza paletka do brwi. Naprawde polecam jest cudowna. Starcza na bardzo dlugi okres czasu. Jest z lusterkiem i pedzelkiem i mala penceta ktorej nie ma na zdjeciu poniewaz zgubilam. Ale jest bardzo godny polecenia. Jestem na tak! Polecam :)

NYX Lip cream nr. XLC 10 Natural. Nie uzywam pomadek ani blyszczykow. Jak juz uzywam to kolory naturalne. Bardzo polecam pasuje do wszystkiego. Ladnie sie rozprowadza. 

Bronzer. Nie mam pojecia skad jest i gdzie go kupilam poniewaz kupilam go bardzo dawno temu. Ale starcza mi na bardzo dlugo i mysle ze kazdy bronzer jest godny polecenia tylko trzeba wiedziec jaki jest limit powiedzenia stop przy nakladaniu bronzera :) Nakladam go przy pomocy zwyklego ukosnego pedzelka na kosci policzkowe. 

Pedzelek z dwoma koncami z BarryM brow kit shape&define do brwi :) Tym drugim skosnym pedzelkiem rysuje sobie kontur brwi a tym pierwszym zaokraglonym wypelniam cieniem krztalt. 



Mascara z primarka, Zauwazylam ze czym tanszy tusz tym jest lepszy.  Szczoteczka moja ulubiona i ciezko mi znalesc tusze z taka szczoteczka wiec jak wiecie jakie firmy maja taka szczoteczke to chetnie wyproboje :) 
Bourjoris podklad Helathy mix. Moj ulubiony podklad, moja pierwsza buteleczka. Jestem bardzo zadowolona dobrze sie rozprowadza beauty blenderem do tego ma przyjemny zapach owocy. Nr. 52Vanille. Jestem na tak! Polecam :)

Zwykly skosny pedzelek uzywany do bronzera na kosci policzkowe. 

Naked3 Pallete. Ma 11 pedzelkow. Jeszcze wszystkich nie wyprobowalam. Jest troszeczke szorstki ale nie bardzo, bardzo. Rozprowadzam puder najwiekszym pedzelkiem i rozprowadza sie dobrze :).
To na tyle :) Jak macie jakies pytanie to smialo piszcie emaile lub w komentarzach.


 (Zdjecia robione Sony Xperia Z2.)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz